Esittely

Olen Anne Sällylä, liikunnan monitoiminainen.

Koulutukseltani olen liikunnanohjaaja, YTM, toimittaja, työhyvinvointivalmentaja ja koulutettu Asahi-ohjaaja. Olen ollut käsikirjoittajana ja ohjaajana TV2:lla Iltajumppaohjelmassa, jonka lisäksi olen kirjoittanut liikuntaa käsitteleviä kirjoja ja lehtiartikkeleita. Ohjaan yrityksessäni edullisin hinnoin Pump-, Pilates-, Step- ja senioritunteja, sekä olen lisensioitunut Zumba- ja Aqua Zumba-ohjaaja. Kesäisin ohjaan suosittua puistojumppaa. Ohjaan myös työpaikkaliikuntaa monissa eri yrityksissä Tampereella.

Olen luonteeltani iloinen, energinen ja luotettava. Positiivisuus, huumori ja kannustava ilmapiiri kuuluvat jokaiseen tuntiini. Suunnittelen kaikki tunnit huolella itse.

Tunneilleni ei tarvitse ilmoittautua eikä sitoutua. Monipuoliset välineet antavat vastusta niin aktiiviliikkujille kuin aloittelijoillekin. Liikuntatila, sali 108, Hervannan vapaa-aikakeskuksessa on toimiva ja siisti, sekä keskuksen kuntosali on vastikään kunnostettu.

Uutuutena mahdollisuus ostaa henkilökohtaista liikuntaneuvontaa.

Tarvitsetko lisäpotkua liikunnan aloittamiseen tai hyvänkunnon ylläpitämiseen? Tavoitteena on kannustaa ja innostaa omatoimiseen liikkumiseen ja antaa hyvät eväät pysyvään liikunnan harrastamiseen.

Kolmen kerran tapaaminen sisältää:

- tavoitteiden suunnittelu

- nykykunnon kartoittaminen

- kuntosaliharjoittelu (oma maksu)

- aerobista harjoittelua

Yhden kerran keso n.90min. Tapaamiset Hervannan Vapaa-aikakeskus. Tarvittaessa lisätapaamisia. Hinta: 75€